Pro základní funkčnost, zpříjemnění používání webu, analytické účely a v případě udělení souhlasu také pro účely cílení reklamy využíváme soubory cookies. Nastavení vlastních preferencí cookies můžete kdykoli upravit odkazem ve spodní části stránek.

NOVINKY

arr3Vánoční doručeníPro pohodlné doručení dárků, které si přejete doručit do Vánoc doporučujeme objednávat do 18. 12.... arr3Vyvinuli jsme mobilní aplikaci pro vizualizaci samolepek - STICKitPřipravili jsme pro vás jedinečnou aplikaci STICKit na mobilní zařízení se systémem Android, díky... arr3Záruka vrácení peněz Možná jste si už říkali - koupím si samolepku, nebude mi držet na zdi nebo mi poškodí stávající...

ZBOŽÍ V AKCI

naše cena 419 Kč (17 €)
skladem
naše cena 750 Kč (31 €)
skladem
naše cena 350 Kč (15 €)
skladem

ANKETA

Kam nejčastěji lepíte samolepky?

Do dětského pokoje 43% Do ložnice 20% Do obývacího pokoje 21% Jinam 17%

 

NEJPRODÁVANĚJŠÍ

naše cena 699 Kč (29 €)
skladem
naše cena 547 Kč (23 €)
skladem
naše cena 49 Kč (2 €)
skladem

OBCHODNÍ PODMÍNKY
Obchodní podmínky

1) VŠEOBECNÁ USTANOVENÍ

Kupující učiněním závazné objednávky stvrzuje, že akceptuje Obchodní podmínky pro dodávku zboží vyhlášené prodávajícím. Vztahy mezi kupujícím a prodávajícím se řídí těmito obchodními podmínkami, které jsou zároveň pro obě strany závazné.

2) OBJEDNÁNÍ ZBOŽÍ A SLUŽEB

Nabízíme vám možnost nákupu přímo z Vašeho domova, kde můžete nakupovat nonstop. Objednávat si můžete jednoduše a pohodlně pomocí e-shopu, či e-mailu.
Předmětem smlouvy je pouze zboží uvedené v kupní smlouvě – objednávce.
Zavazujeme se, že svým odběratelům budeme dodávat jen zboží v perfektním stavu a v souladu se specifikacemi či vlastnostmi obvyklými pro daný druh zboží vyhovujících daným normám, předpisům a nařízením platným na území České republiky.
Podmínkou pro naplnění platnosti naší elektronické objednávky je vyplnění veškerých požadovaných údajů a náležitostí uvedených v objednávkovém formuláři. Objednávka je zároveň návrhem kupní smlouvy, kdy samotná kupní smlouva posléze vzniká samotným dodáním zboží. K uzavření kupní smlouvy se vyžaduje formální potvrzení objednávky prodávajícím.

3) POTVRZENÍ OBJEDNÁVKY

Objednávka je přijata do 24 hodin, potvrzení objednávky vám zašleme e-mailem, o odeslání budete taktéž informováni e-mailem. V případě nejasností Vás budeme samozřejmě kontaktovat.

4) ZRUŠENÍ OBJEDNÁVKY

Každou objednávku můžete zrušit nejdéle následující den po jejím odeslání a to telefonicky, či e-mailem a to bez udání důvodu. Stačí uvést jméno, e-mail a popis objednaného zboží či služby.

5) NEPŘEVZETÍ ZBOŽÍ

Zákazník je povinný si objednané zboží převzít od doručovatele.

V případě, že se zboží vrátí zpět dodavateli, bude dodavatel o této skutečnosti informovat zákazníka. Ten je povinen uhradit nové náklady na opětovné doručení (dle aktuálního ceníku dopravy).

Zboží, které bylo vytvořeno na přání zákazníka nelze vrátit a je povinností kupujícího takové zboží převzít. Pokud k převzetí zboží nedojde, pokující má povinnost zboží uhradit v plné výši do 7 pracovních dnů od vystavení dokladu o úhradě. V případě, že nedojde k úhradě, kupující porušuje kupní smlouvu, která vznikla vytvořením objednávky. Další kroky řeší agentura pro zajišťování pohledávek.

 

6) BALNÉ A POŠTOVNÉ

Objednané zboží vám zašleme přepravní společností DPD

a.  dobírkou po České republice – 119,- (hotovostní platba při převzetí zboží)

b. dobírkou na Slovensko – 155,- (hotovostní platba při převzetí zboží)

b. platbou bezhotovostní (CZ / SK) – 89 Kč / 125 Kč (převodem na účet: 2900186006 / 2010 (Fio banka), nebo pro klienty ze Slovenska na 2900186006/8330 (Fio banka - bez poplatků za mezinározní transakci). Jako variabilní symbol použijte číslo objednávky, které obdržíte v potvrzené objednávce)

c. nebo je po možné využít osobní odběr viz kontakty (po domluvě termínu)

7) DODACÍ LHŮTA

  1. Dodací lhůta je do dvou pracovní dnů balíkem kurýrní společnosti DPD (od odeslání). V případě, že některé zboží nebude skladem, budeme Vás neprodleně kontaktovat.

8) VÝMĚNA ZBOŽÍ

V případě potřeby Vám nepoužité a nepoškozené zboží vyměníme za jiný druh. Zboží stačí zaslat doporučeným balíkem (ne na dobírku) na naši adresu. Náklady spojené s vyměňováním nese v plné výši kupující.

9) REKLAMACE A ZÁRUKA

Případné reklamace vyřídíme k Vaší spokojenosti individuální dohodou s Vámi a v souladu s platným právním řádem. Kupující je povinen zboží po jeho převzetí prohlédnout tak, aby zjistil případné vady a poškození. Případné vady je kupující povinen neprodleně hlásit naší firmě. Za vady vzniklé přepravcem neručíme.

Na veškeré zboží se vztahuje zákonná lhůta 24 měsíců, pokud není uvedeno jinak. Záruka se vztahuje pouze na výrobní vady.

Záruka se nevztahuje na:

a) vady vzniklé běžným používáním
b) nesprávným použitím výrobku
c) nesprávným skladováním

Postup při reklamaci:

1) informujte nás o reklamaci e-mailem, či písemně
2) zboží zašlete jako doporučený balík (ne na dobírku) na naši adresu
3) do zásilky uveďte důvod reklamace, vaši adresu
4) doklad o nabytí reklamovaného zboží v našem obchodě

Vaši reklamaci vyřídíme co nejrychleji, nejpozději do 30 dnů od jejího vzniku, tedy převzetí zboží naší firmou.

 

Zákony a předpisy:

-         zák. č. 455/1991 Sb., o živnostenském podnikání

-         zák. č. 101/2000 Sb. o ochraně osobních údajů

 

 

Nalepshop, Martin Mašek

Břetislavova 16, 643 00 Brno

IČ: 76611086